ISO 9001:2015, de norm verklaard
Wat?
Tijdens deze training leert u hoe u de norm ISO 9001:2015 op een praktische wijze kunt ‘vertalen’ naar uw eigen organisatie. De aspecten klantgerichtheid, continu verbeteren en procesmanagement worden uitgebreid behandeld en met name de manier waarop u deze vorm kunt geven binnen uw organisatie. Daarnaast is er veel aandacht voor hoe het managementsysteem een bijdrage kan leveren aan het verbeteren van uw organisatie.
De volgende onderdelen komen aan bod:
- De structuur van de norm en de relatie met andere normen uit de 9000-reeks
- De ISO 9001:2015 normelementen
- De interpretatie van normelementen
- De praktische handvatten om de norm te implementeren binnen uw organisatie
- De aspecten klantgerichtheid, continu verbeteren en procesmanagement
- Hoe kan een kwaliteitsmanagementsysteem een bijdrage leveren aan het verbeteren van de processen en daarmee de prestaties van uw organisatie te verhogen
Voor wie?
De training is bedoeld voor (kwaliteits)managers en (kwaliteits)medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de implementatie en het verbeteren van het kwaliteitsmanagementsysteem.
Doel
Aan het einde van de training heeft u een goed inzicht in wat de norm ISO 9001:2015 inhoudt en hoe u deze kunt vertalen naar uw organisatie. Deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.
Duur
Deze training duurt 1 dag.
Meer informatie
De training wordt zowel op basis van open inschrijving gegeven, alsook ‘in-house’ bij uw bedrijf. Voor informatie over locaties, data en kosten kunt u ons contactformulier invullen.