Monteur als ambassadeur
Wat?
Uw monteurs of buitendienstmedewerkers zijn het visitekaartje van uw onderneming; zij komen immers dagelijks bij uw klanten. Maar hoe dient hij nu om te gaan met deze klant? Hoe kan uw monteur, in commercieel opzicht, zijn vragen het beste beantwoorden? Hoe gaat uw monteur om met klachten die deze klant wellicht naar hem uit? En hoe signaleert hij koopsignalen zodat hij een bijdrage kan leveren aan de commerciële inspanningen van uw onderneming? Op deze en vele andere vragen geeft de training ‘De Monteur als Ambassadeur’ de juiste antwoorden en tips. In deze actieve en praktijkgerichte workshop worden de theoretische aspecten in hoog tempo afgewisseld met praktijkgerichte voorbeelden, korte opdrachten, oefeningen en rollenspellen. Het ‘doen’ staat in deze training centraal.
Voor wie?
De training ‘Monteur als ambassadeur’ is bedoeld voor alle monteurs en/of buitendienstmedewerkers die contact hebben met uw klanten.
Doel
Na de training ‘Monteur als ambassadeur’ is de medewerker in staat om op een goede manier met uw klanten om te gaan. Hij/zij wordt echt het visitekaartje van uw bedrijf. Deelnemers ontvangen een bewijs van deelname.
Duur
Deze training duurt 1 dagdeel (ochtend of middag)
Meer informatie
Deze training wordt uitsluitend bij u op het bedrijf gegeven. Voor informatie over data en kosten kunt u ons contactformulier invullen.